Problemen met je toestel?

Kijk je bestelling steeds goed na en volg de aanwijzingen in de handleidingen nauwkeurig. Stel je toch een probleem vast, dan maken we een onderscheid tussen de volgende, verschillende situaties bij problemen met een artikel:

  1. Het toestel is defect bij ontvangst: als het mogelijk is, zorgen we kosteloos voor een omruiling, zorgen voor de nodige onderdelen of betalen het artikel terug. Neem contact op met onze klantendienst voor meer info.
  2. Het toestel is gebruikt en blijkt later defect, dan kan je deze stappen volgen:
    - je belt naar onze klantendienst en zij bekijken of het mogelijk is dat de leverancier het toestel aan huis komt herstellen of dat je het toestel  binnen moet brengen bij een Makro-winkel. Kan de leverancier het toestel aan huis herstellen, dan maakt de klantendienst onmiddellijk een herstellingdossier voor je aan en komt de leverancier zo snel mogelijk bij je langs.
    - kan de leverancier het toestel niet bij jou aan huis herstellen, dan breng je
     het toestel naar een dichtstbijzijnde Makro-winkel, daar maken ze voor jou een hersteldossier aan. Je wordt verder telefonisch, per e-mail of per brief op de hoogte gehouden van je herstelling.

Verstuur deze lijst per e-mail

Sluiten