Registreren

Wat is registreren?

Registreren houdt in dat je ervoor kiest om een profiel aan te maken op makroshop.be zodat je snel en veilig kan bestellen. Aan het registreren zijn alle voordelen van een Makro-kaart verbonden. Heb je nog geen kaart of wil je je bestaande kaart registreren? Volg dan onderstaande stappen voor de snelste weg naar alle Makro-voordelen.

Je wil graag een Makro-kaart aanvragen?

Klik dan hier om online een kaart aan te vragen en van alle voordelen te genieten. Na bevestiging van je gegevens ontvang je onmiddellijk je klantennummer en kun je direct online aankopen doen. De Makro-kaart zelf bezorgen we je via de post. Met deze kaart kan je ook winkelen bij alle Makro-vestigingen in België. Kijk hier voor een winkel in jouw buurt hier.

Je hebt al een Makro-kaart en wil je graag registeren?

Klik dan hier om je met je bestaande Makro-kaart te registreren. Na bevestiging van je gegevens kun je direct online aankopen doen.

Je wil liever niet registeren?

Kies bij het afrekenen voor ‘Meteen kopen zonder registreren’, een Makro-kaart is dus niet nodig. Het is later niet mogelijk om je bestelling via My Makro te volgen, maar je kan steeds terecht bij onze klantendienst voor vragen.

Wat is het voordeel van registreren?

Na het registreren kan je via ‘inloggen’ (linksboven op makroshop.be) je bestelling opvolgen, je bestelgeschiedenis raadplegen en je e-mailinschrijvingen beheren.

Is het veilig om me te registreren bij Makro?

Als je een account bij ons aanmaakt of een bestelling plaatst op MakroShop, hebben we natuurlijk gegevens zoals een factuuradres, een leveringsadres en een e-mailadres nodig. We gebruiken deze informatie alleen maar om je op de hoogte te houden van de status van je bestellingen. Als je ervoor kiest, ontvang je ook extra informatie over aanbiedingen en acties van Makro.

We werken via een HTTPS-verbinding bij registratie en aanpassing van gegevens. Dit is een beveiligde verbinding die niet voor iedereen toegankelijk is. We verzenden je gegevens gecodeerd zodat er geen kans bestaat dat deze in handen vallen van derden.

Heb je een probleem met je account?

Informeer dan zeker bij onze klantendienst wat we kunnen doen om je probleem op te lossen.

Verstuur deze lijst per e-mail

Sluiten